måndag, maj 26, 2008

Trott 2.0



Var går gränsen?

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lysande!!!

En ny dimension inom musikskapande är född!

11:29 fm  
Anonymous Anonym said...

Fy faan! Hur utbrett är fusket? Är det bara jag som rakryggad kan påstå att jag snor idéer manuellt?

12:03 em  
Anonymous Anonym said...

Det var droppen! Jag bojkottar årets trott och uppmanar alla andra att göra likadant. Ordnung muss sein!

3:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag måste säga att man gillade idén med att bara ligga på marken och tänka fram musik :)

10:09 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, man hittar mycket konstigt på youtube. Nu senast hittade jag några trotting bootlegs, bäst är nog denna med basso tror jag!

http://www.youtube.com/watch?v=yLow9gKSWVQ

11:49 em  
Anonymous Anonym said...

Fusket som avslöjats på denna video är skrämmande! Är det någon mer än jag som misstänker att även Hasse använder denna typ av hjälpmedel?

10:33 fm  
Anonymous Anonym said...

06:29

Vad i hela friden?! Kusligt...

10:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Är det någon som vet vad som hänt med den avsomnade TrottNews redaktionen?

TrottNews-bloggen känns allt annat än Web 2.0.

11:56 fm  
Anonymous Anonym said...

Det är sådana här saker som gör att vi inte längre får höra låtar som på den gamla goda tiden!!! Nuförtiden handlar bara trottingen om utseende och skandaler - "musiken" tar maskinerna hand om.

Jag hörde rykten om att en tidigare vinnare använde AutoTune under sitt framförande, någon som vet om det stämmer?

12:05 fm  
Anonymous Anonym said...

Hilfe Hilfe!!!!!!!


Detta låter ju sjukt likt Eagle Eye Cherrys aka "Ögats" nya Sound.

Är det så det går till??? Är denna sekvens inspelad i hans källare??

Är Kleerup och Tityos nya duett inspelat i samma "studio" med samma "fusk" hjälpmedel.

Detta är sannerligen intressanta men dock chockerande nyheter!!!

3:57 em  
Anonymous Anonym said...

Vafalls?! Min låtidé till i år är tydligen redan etablerad på Trottscenen? Genom att titta på:

http://www.youtube.com/watch?v=W1R5UQyZ74s&feature=related

så upptäckte jag "krocken". Aja, jag tänker framföra mitt bidrag ändå och konstatera att vi Trotters tänker lika. Se det som en homage till Kapten Balja. Det är tre gemensamma ord i refrängen...

Let's play some "Trott and Roll" motherf**kers!

9:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home