tisdag, september 04, 2007

Efter efter …


Årets eftertrott bjöd på en intensiv episk resa från Beethoven till post-punk. Det var en magisk afton som bars upp av det pålitliga "originaltältet". En afton som präglades av begynnelser, inledningar, startskott och upprop. En afton som jag, trots att jag själv var på plats, ej riktigt kan beskriva i ord. Bäst uttryckt kanske "in i vassen" passar som delepitet. Efteråt, när bussen har gått, kan man bara se på den som en klassiker. Tack alla som gjorde denna kväll till en troligtvis oförglömlig succé!

/ The Lonely Trotter

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var i sanning en musikalisk höjdpunkt; en klassiker!

Med laserlikt fokus skalades musiken ner till sina atomära beståndsdelar tills bara den rena trottingkänslan återstod.

Det var den typen av succé som skapar legender. Alla icke närvarande kommer i efterhand att påstå att "de var där".

Stort tack till arrangörerna!

3:21 em  
Anonymous Anonym said...

"Med laserlikt fokus skalades musiken ner till sina atomära beståndsdelar tills bara den rena trottingkänslan återstod."

Äntligen vet jag hur det känns! Tack!

5:21 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tror helt klart jag var där.

8:48 em  
Anonymous Anonym said...

...men minns ingenting.

Det var en sjujävla orkester i huvudet dan efter i alla fall.

12:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home