måndag, juni 11, 2007

Bortzoomad

Kära trottare. Kära vänner. Det tynger mig att jag inte dök upp på den stora dagen. I avsaknad av shorts och med en misslyckad omsträngning i bagaget valde jag att passa. Tog dock ett par bilder ut genom fönstret med mitt nya zoomobjektiv. Se och njut!


Trott or brott?


Nytt tält, nya låtar, gamla DAT-band


Snyggaste posen - Basso


Ni såg för övrigt ingen misstänkt koprofil smyga runt i min labyrint? Tips mottages.

/ En avhängd C.G.

P.S. Hörde ända till slottet att Lord Läder baxade pokalen. Grattis! D.S.

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lovely, I heard about some wrestling going on. Thats proper Trottin' for you!

/Norman

9:31 fm  
Anonymous Anonym said...

Labyrinten? Jag hittade ingen dörr!

9:54 fm  
Anonymous Anonym said...

Underbart att jammningen kom igång igen! Lite för dålig uthållighet på det bara.

Vad hände med Olofs lek?

AGU - Kom tillbaka!

10:25 fm  
Anonymous Anonym said...

Vad hände med Pontus och Santeri? - Kom tillbaka!

10:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Kinamannen, kom tillbaka!

11:05 fm  
Anonymous Anonym said...

LOL! Kinamannen regerade i år!

1:48 em  
Anonymous Anonym said...

Leken utgick då all tid veks åt kinamannen Hei som måste avvikit från den officiella delegationen.

Årets lekidé

4:23 em  
Anonymous Anonym said...

Fmaj7, kom tillbaka!

6:13 em  
Anonymous Anonym said...

Gå ej in i labyrinten, kom tillbaka!

6:16 em  
Anonymous Anonym said...

Var inte kinamannen väldigt lik Presidenten? Han var ju på Drottningholm i lördags dessutom …

6:20 em  
Anonymous Anonym said...

Jag uppskattar att fördelningen trottning/brottning var ca 60/40 i år.

7:47 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej vänner!

Sörjer djup att jag inte kunna komma i år som sagt...

Här i turkiet är det varmt och skönt i alla fall. Det ser ut som om ni fick fint väder i Trottningholm också?

Jag har hittat några grymma huvudbonadern här nere. De har ett roligt namn också. "Fes"! Kanske inhandlar jag en och dominerar kategorien "på huvudet" nästa år också :)

Grattis Lorden till vinsten!

/The Duke

3:26 em  
Anonymous Anonym said...

En Anders iförd fez mitt i världsarvet. Kan inte tänka mig en härligare bild!

8:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home